Först Norr, sedan Söder

GoMorgon, måndag 3/10.
Inatt har det varit minus grader!! Och vid 7-tiden runt nollan. Brrrrrr, gruvsamt.
Dimman låg över sjön.
Men ovan molnen, är himlen ALLTID blå. Så det blev en underbar & fin dag, Härligt.

Hade lovat pappa, att följa med till fotvården, sen en sväng på skroten.
Sen hem & luncha.
Å sen vidare mot stan & mina älskade döttrar.
Ska övernatta hos Sofie ett par nätter. (hon è hemma oxå, men åker till H-dal å jobbar).
Sandra är oxå här. ( å Cilla är hos Josse/Malin).

Jag var på bibblan & låna massa böcker. Ska "studera" yoga & pilates nu, tänkte jag ;)
Sen var jag in på Gå & Löp-kliniken. De fixa till min "sulor", bra bra.
Snabb kolla några sportaffärer oxå, skulle haft en vinddress, joggingdress. Såg ingen som dög/passa, synd.

Ikväll fick jag ett kort på mina älskade flickor. Som de tagit i Turkiet.
Världens finaste bild, SÅ FIN.
Jag blev så rörd, så tårarna kom.
Å vad jag ÄLSKAR MINA FINA FLICKOR <3

Nu ska jag prova sova. Ligger på soffan hos Sofie & Niklas.
Sandra ligger i hallen. Hoppas katterna sover lugnt hela natten.
För sova vill vi/behöver vi.
Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0