Ett bra avslut...

Jaha, torsdag.
(Snart kommer helgen, och allt vad den innehåller!)

Inte sovit bra inatt heller :(
Så när klockan ringde i morse, så var jag vaken sen länge.
Idag skulle jag (vi), till stan.
Jag hade en massa ärenden.
Och det hade Sandra oxå. (+ att hon skulle stanna där, för vidare färd mot S-svall/Offerdal/Ö-sund,nått blir det!)

Ojoj, vad jag har "ränt" på stan!
Fram & tillbaka. Av & på med kläder, prova, prova. (huvva!!).
Har köpt mej en "dress" (träningsoverall), fliströja & 2 par handskar, en liten "enkel" påse, att ha "typ" skor i, lr nått.
Ansiktstvätt, handtvål, salva, toapapper, å så fika jag ;)  Å köpte en sallad.
Men ingen sportbh lr bikini. (finns inge värre, än å prova sånt!!!)
Hatar all klädesprovning, Så de så!
Fixat tågbiljett oxå.
Å lite annat "smått", eftersom jag har ett födelsebarn" i helgen.

Så med andra ord,
så blev dagen bra.
Å nu ska jag helt slut, göra kväll & krypa i säng!
Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0