Baj, baj

Idag ska jag skjutsa Sandra till Offerdal.
Hon ska vara där i helgen. Emil fyller 25 år (GRATTIS).
På söndag följer hon med honom till S-svall.
Det är där hon ska vara nu, ett tag framöver. (hoppas de kommer trivas & få det bra).
Hon ska bla. besöka Himlabadet & har sen en kurs via AB på gång, kul.
Hoppas det löser sig med boende oxå.
Har umgåtts med Sandra i 5 dagar nu, så det känns lite tomt & knepigt.
ÖNSKAR DEJ LYCKA TILL MED ALLT

På vägen hem, stannade jag i Lit hos moster.
Alltid lika kul att träffas, och vi har ALLTID massa att prata om.
Denna gång stanna jag å surra, i 3 timmar!!
De è bra goa de, Min moster å hennes gubbe.

Nu är jag åter hemma.
Fredagsmys i soffan. Är nöjd med bara lite kaffe & lugn & ro.
Saknar min kära.

Ha en trevlig helg, Va rädd om varandra
Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0