Vilken natt!!

Igår var jag skittrött, så jag gick och lade mej tidigt.
Somna ganska omgående, helt veck!

Blev väckt strax efter 23, av min käre far!!
Som då vaknat av en konstig drömm, Och ville prata & helst ha sällskap!!
Han fick prata av sig ett tag, jag lyssna (med ena örat).
Sen sa vi -hejdå!

Vid kl.03 kom nästa samtal.
Men en förfrågan om jag ville skjutsa hem, en viss person. (som va på partay).
Lika bra å göra de, så man vet, att personen i fråga kommer hem!
Å de va en syn,jag sent ska glömma!
(sånt "här" vill man ju helst INTE se. Men, de lär väl va "vardagsmat", i dessa sammanhang!!)

Kan tro, att vissa personer idag,
önskade att de hade stannat hemma igår.

Så himla SKÖNT,
Att Inte Vara I Denna Situation Själv!

Önskar alla inblandade,
Ett Gott Slut & En Bra Dag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0