Tomt igen!!

Jo, idag tisdag den 1:a november åkte min kära tillbaka till Uppsala på jobb.
(denna gång va han hemma 4 dagar!!) Inte illa ;)
Å tiden går fort, då man har roligt.
Födelsedagsfirande, en sväng till stan, uppskruvning av snö-ras-skydd på taket, å massa gofika & mat!

Men jag har tyvärr haft ett par dagar med piss-värk, i nacken, bröstryggen & domningar, illamående, yrsel & dimsyn, och huvudvärk mm, Å allt detta kommer från nacken. Är väl "nått i kläm" lr dyligt.
Värst blir det vid sänggående, och när jag ligger ner. Inge kul alls!!
Hoppas sj.gymn får någon ordning på detta, SNARAST!

Vädret är toppen idag. Jätte fint, och varmt.
(fast det var lite halt imorse, på morgonprommisen).
Det blir nog en prommis till. Bäst att passa på.

Å igår (måndag 31 okt) började Sandra sin utbildning i S-svall.
Önskar & hoppas, att allt kommer gå bra.
Lycka Till!

Nu ska jag fortsätta NJUTA AV DETTA UNDERBARA VACKRA HÄRLIGA HÖSTVÄDER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0