Keep On Jogging!!

HejÅHå, vad de går!!
Ibland (oftast), utsätter jag kroppen för mer än de var tänkt! (lr vad som är bra för mej!!)
Men de är lika bra å köra på, medans det går.
Idag har jag gjort 2 promenader, varav den ena innehöll lite jogging.
Så himla kul & härligt, då man orkar och det funkar.
"Flåset" är det inga problem med (ja, de è klart, "hur" långt som helst, orkar jag ju INTE springa!).
Men i min lugna takt, så kan jag jogga ett tag. Och det känns jätte kul.

Ett pass yoga blev det oxå. Så underbart härligt, det med.
Kroppen känns så skön efteråt, och avslappningen på slutet, är underbar.
Ska bli så spännande å se & känna. Hur kroppen kommer kännas, efter att jag kört detta ett tag.
Hoppas ju på nått positivt.

Ja, det var lite om denna dag.
Tänker mycket på mina älskade döttrar.
Hoppas allt går bra, med det ni tar er för,
Lycka Till
ÄLSKAR ER
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0