Har varit på stan.....

Och där borde jag INTE vara!!

Känns nästan som total kaos när jag ska gå på stan & kolla affärer!
Just denna gång, berodde det väl mest på, att jag var i en stad där jag inte känner till affärerna.
Så bara det, är ju förvillande!!

Sen är man ju så "yr i bollen", Det finns så mycket att se, så allt blir bara för mycket.
Sen "tål" jag inte det lyse som finns i alla affärer. Man blir ju bländad.

Men värst av allt,
är ju att jag får så himla ONT i hela kroppen, av att gå i affärer!
Så det blir ju inget nöjje.

Har iaf handlat "lite". Kanske nån julklapp.
Tog sen en fika på stan. En kopp kaffe, å kolla på folk.
De è roligt de ;)
Ha de gott, Kram

Kommentarer
Postat av: dotrá

åhh julklapp ?!?!

2011-12-02 @ 20:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0