En grå november-dag

Idag har det varit grått & trist väder hela dagen!
Och som de nu låter på fönstret, så tror jag det regnar...

Så det blev en slöar-dag i dag!
Härligt det med.
(fast morgonpromenaden tog jag iaf)

Men sen avtog orken & lusten.
Det blev soff-läge & läsning av sagan om isfolket.

Min far dök upp idag igen! (för femtielfte dagen på rad, känns det som!!)
Ibland blir det bara för ofta/mycket.
Men, de gick de med.

På eftermiddagen kom Sandra å Jenni. (de ska kolla herrarnas bandymatch ikväll).
Cilla kom oxå.
Vi åt en väldigt enkel fredagsmiddag.
Gillar när det är enkelt.

Nu har jag gjort kväll, ska läsa.
Imorgon är en speciell dag.

(saknar Sofie, som è i stan)
Nattinatt
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0