2:a dagen...

Ännu en natt i husvagnen, och det har gått super.
Lite trött imorse, då min kära klev upp.
Skönt å få ligga kvar, å höra alla "arbetare" gå iväg på jobb.

En gråmulen dag, men vad gör de?? Inget!
Efter frukost tog jag mej en lång prommis. Ner till centrum, in på tågcentralen, skulle höra mej för, om tågtider inför morgondagen, till Sthlm. Sen vidare över Fyrisån, upp och förbi Domkyrkan, och slottet, vidare längst Dan Hammarsköldsväg, förbi akademisjukhuset, sen passera jag "stora troll skogen", å sen bar det av utför, ner mot staden igen.
Så det blev en låång & härlig promenad (fast mina knän va glöheta!!).

Idag tog vi en gofika, med buddarulle / "negerboll", Å vad gott ;)

Ikväll ska vi bara ta det lugnt & varva ner, kanske flytta husvagnen.
Å imorgon, ja då!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0