Wow, vilken BRA dag det blev till slut!

MASSA POSITIVA ENERGIER BLEV DET IDAG!!
HÄRLIGT!

Min kära bror kom och hämtade Next.
Och han hade av misstag fått med sig Alvas gosedjur ("kos-kos").
Så han undrade om jag kunde åka till Lit och lämna den!!
Jag kände, helt tokigt, att åka ca. 8 mil tur&retur, för ett GOSEDJUR!
Men min snälla pappa,(farfar till Alva) lånade ut sin bil.
Så då tyckte jag, att jag kunde ställa upp & skjutsa kos-kos till Lit.

Passade samtidigt på,
att besöka en av mina "bästa Mostrar" & hennes karl.
Så trevligt. Så mycket vi hade att prata om. Så mycket gemensamt. Så många minnen.
Så mycket mera.
TACK!
Kände mej så glad, så levande när jag åkte därifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0