Sämre idag!

Kände redan när jag vakna i morse,
att kroppen inte alls va på humör! (hade ju varit vaken en sväng inatt oxå). Inge pigg. Trött, stel, ont både här å där.
Hoppa över morronprommisen. Gjorde yogan iaf.
Cykla till Frida på hennes jobb. Hon ska ta med min bok till stan (tack snälla Frida). Fick ett paket tunnbröd av Kicki på bageriet, Tack. 
Svängde in till pappa på en kopp kaffe.
Röjde lite i förrådet, usch vad trist!
Slöa och läste en stund, mysigt.
Tvinga iväg mej på prommisen på eftermiddan, men de gick inge bra!!
(men den blev iaf av!).
Så nu tänker jag bara slappa resten av denna dag.
Jo, de kom värsta stormvinden, som drog förbi. Flaggan/vimpeln stod rätt ut. Å gruse yrde, Undra va de va??
Och så är jag godissugen & chokladsugen!!
HejÅHå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0