Några värdefulla dagar

Onsdag 4/5 - Fredag 6/5

Vill hitta på något!
Har en del ärenden att göra i stan, så jag åker dit.
(Så himla underbart att ha friheten att kunna ta bilen & åka).
Börjar med att hälsa på Marita. Länge sedan vi sågs, alldeles för länge! Vi surrar en timme (känns som ett par minuter).
Sen en sväng på bibblan. Hade ett par beställda böcker att hämta. (så kul med nya spännande böcker).
En sväng på Ö&B.
Där träffa jag "fasters lilla Alva" & svägerskan Lotta.
Och Sofie (min Älskade "lill-stumpa").
Sen en sväng på Willys. Handla, handla.
Åkte till Sandra. Luncha där. Sen gick hon & jag på stan. (jag gjorde en "fot-analys", Kan vara läge, att skaffa "inlägg").
När vi var klar, hämtade vi upp Sofie. Åkte på Frösön, gick en sväng upp i skogen/berget.
Hem till Sofie, Fick träffa Sofies "små kissar", Bira & Pripps.
Sandra & Emil bjöd på middag, gott.
Efter Sandras träning, följer hon med mej hem, ska vara här ett par dagar,trevligt.
Vi umgås, promenerar & hälsar på Cilla. (Vi tre, tar en mysig kvälls-prommis). (kollar BB).
Fredag!
Sandra åker vidare. Jag känner mej nöjd, i kropp och för övrigt. Tar ett hett bad, njuter. Kollar lite tv & svullar. De è ju fredag!!
Idag hade vi "aprilväder"= de snöa!!
Jaja, de får vara bra så, för denna gång.
(sänder en speciell tanke till Sofie, som är i Vemdalen & på "dansforum" denna helg. Ha de bra & Va rädd om dej).
Det värdefullaste jag har, är mina Underbara Älskade Barn.
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0