Lätt Yr!

Ja, så kan man känna sej. När det hänt mycket på kort tid!

Helgen och fram tills idag har jag tillbringat på Näset.
Det har varit en bra helg (förutom vädret).
Vi har försökt ta sovmorron & njuta av ledigheten.
Vi har tagit våra morgonprommenader, trots regn & kylan.
Monterat ny brevlåda.
Haft besök av Emma. Varit till Ström & träffat Zandra (vi åt på Corner). Hälsat på Bikus, Cornelia & Bianca.
Det blev 2 turer in till stan. Bibblan. Lunch på kina.
Träffa mina "änglar". Kaffe hos Sofie. Sandra åkte med en sväng på stan.
Hälsa sen på Cilla.
Körde ett pass zumba. (har varit alldeles för lat i flera dagar!!).
Sen har vi funderat, pratat & försökt "planera" lite.
Och idag for min kära tillbaka på jobb. (flera dagar FÖR tidigt, än planerat!).
Plikten kallar!!
Å jag är kattvakt ett par dagar, då Cilla è på kurs, bla.
Ikväll zumba, (skönt å få röra på sej).
Jaja, förutom detta, så snurrar de för fullt i skallen!
Om allt å inget! Å lite till!!
Mer om de, en annan gång.
SeeYou!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0