Lätt jogging!

Idag var jag nyfiken på att testa, OM jag orkade/kunde jogga lite!!
Tog en sväng ner till elljusspåret, eftersom jag ville testa där. Spåret är mjukare att springa på, för kroppen.
Och det gick bra! Riktigt bra. Inge trött alls efter turen. Vet inte exakt hur långt det är. Men det spelar ingen roll, jag ville bara testa Om jag kunde. Så i lugn fart, tog jag mej runt slingan. Backe upp & backe ner. Det tog ca 20 minuter. Så lite "stolt" è man ju.
(tänkte medans jag sprang, att när man var här och hade idrott/gympa på den tiden jag gick i skolan, tyckte jag det var skit trist att springa omkring där i skogen. Så då gena jag & fuska många gånger).
Och nu, 30 år senare!! Springer jag där, frivilligt!
Inte illa!
Det känns bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0