Härliga Värme & Sol!

Idag har jag tillbringat större delen av dagen,
sittandes & njuta av solen på balkongen i min sköna "solstol". Som jag i fjol fick av mina Älskade barn i morsdagspresent.
(det är ca. 20 grader varmt i skuggan & ca. 25-30 grader i solen).
HÄRLIGT!

Har ju mina tankar & funderingar. På det mesta!!
(Mycket på mina barn & deras framtid. Jag önskar, att de får Må bra & vara Lyckliga).
Och det utgår jag från, "Att de gör så gott de kan. Och att det kommer gå bra".
Sen att livet är fullt av utmaningar. Upp och ner gångar, Ja de vet vi ju alla.
Därför måste man kämpa. Alla på sitt "eget vis". 
Och våga! Och försöka! Och prova!
Alla KAN, bara man gör på sitt eget sätt!

För min egen del & mina funderingar. Som fladdrar hit & dit.
Känner jag, att jag måste hitta på "nått"!
Vill inte sitta som "gammal bitter gumma" och ångra & fundera!!

BÄTTRE ATT ÅNGRA DET MAN INTE GJORDE,
ÄN DET MAN GJORDE!!


Livet är till för att levas! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0