Bra slut på veckan!

Ja, helgen är snart över och vädret blev bättre, stabilare & varmare, härligt!
Tog "sov-morgon" idag, skönt.
(missa morronprommisen & yogan!!).
Tog en tripp till Cilla ist. Och vi tog en härlig sväng tillsammans. Solen sken, det var riktigt varm & skönt.
Å så härligt, när man får dela glädje & energi, med någon som betyder så mycket. <3

Efter lunch kände jag, att "i de fina vädret" är det bäst att passa på att vara ute.
Så jag tog en sväng runt byn, ner till campingen & en sväng runt spåret (lunka på).
Passa på att slinka in å sola på hemvägen, när jag ändå va varm.
Sen körde jag en kort sväng zumba.

Så nu ligger jag ny duschad, mätt & belåten på soffan, och bara mår gott.
(hur de känns i kroppen, får vara osagt!!)
Men i huvudet känns det bra.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0