BLÅSJÖN

Torsdag 26/5

Nu är jag i Blåsjön. En dag senare än tänkt! Helt okey ändå.
Eftersom jag åkte hit, för att hjälpa till med planten, så blir jag här ett tag.
(Åkte först till graven, för att plantera blommor inför morsdag.
Rosor & ett hjärta blev det. Så fint.
Någon hade varit där & satt penseer & en ros, Tack.)

Ja, Blåsjön!
Jag & pappa åkte upp. Handlade på vägen.
Väl framme, hade bror fixat varma mackor & kaffe, mumma.
Fikade & pratade en stund.
Sen gick vi ut, Mats klöv ved & jag drog igång gräsklipparn. Men de gick inge bra, så vi bytte!
Tyvärr upptäckte bror "stopp i avloppet", så då hamna vi där, (inte så trevligt!!). USCH!
Fast de löste vi. Skönt.
Så de va 1:a dagen/kvällen i Blåsjön.
Här händer de oftast saker!
Nu ska jag prova sova. För kommande dagar, kommer bli intensiva!
Nattinatt

Kommentarer
Postat av: Sofie F-J

haha, ja det blev inte bara plant :) Hälsa där uppe oxå :) <3

2011-05-27 @ 13:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0