Å vad de krånglar!!

Inte kul, när de inte går som de ska!!
Igår var det tänkt att jag skulle åka till Blåsjön.
Men eftersom inte "planten" kom, så sköt jag upp resan! Och i å med det, så blir allt förskjutet & kanske alldeles tokigt, innan de è över!! Vem Vet!

Å sen strular facebook & internet oxå!
Och inte har jag en susning om "vad" som è problemet. Internet "loggar ur" hela tiden och indikerar på att det inte finns nått nät, lr att simkortet inte är isatt!! (har ju INTE rört nått!!).
Sen på FB, där händer massa, "utan förklaring". Inga bilder till vänster på dem som är inloggade, (fast det till höger står att "X" antal är inloggade).
Sen när man "chattar", så står de att man är "utloggad" huxflux, fast man är kvar & inte märker nått själv.
Å till råga på allt, så syns inte de jag skriver, i rutan hos den jag skriver med!!
Spoki, spoki!!
Have A Nice Day!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0