30 (JÄVLA) år!!

Ja, just i år. Denna månad. För 30 år sedan,
började min "tragiska resa med VÄRK" och allt elände, som det ställt till med!
Och allt det som jag har missat under tiden.

Allt startade med en vanlig gympa timme på skolan, (vi spela fotboll). Det högg till i ryggen.
Sen har resan varit LÅNG & SMÄRTSAM!

Alla undersökningar. Alla utredningar. Alla mediciner. All träning. Arbetsträningar. Rehab. Smärtklinik. Samtal. Olika behandlingar. Röntgen. Prover. mm, mm.
Och alla frågor & folk som "undrat".
Och det jag fått höra så många gånger,
- Men du som ser så pigg ut!!

Ingen kan förstå HUR jag har/haft eller KÄNT det!

DET VET BARA JAG!

Kanske jag någon gång skriver mer om detta. (men vill undika de, p.g.a. att det är så trist & jobbigt).
Utan jag "försöker" kämpa vidare. Göra så gott jag kan!
Å se positivt på allt jag ÄNDÅ kunnat åstakomma!
MAN SKA ALDRIG GE UPP!
OCH MAN SKA VARA NÖJD MED DET MAN GÖR, Å DE MAN KAN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0