Underbart!

Å vad härligt!!
Mår bra nu. Det händer inte "alltför ofta".
Tänk om jag fick må så här, alla dagar. Vad underbart det skulle vara då!
Då skulle man ju känna sig otroligt glad & lycklig.
Hoppas jag får behålla denna känsla länge.
Det behövs!
Vaknade tidigt idag oxå. Solen skiner & det är ca. - 7 grader.
Morgon promenaden gick så bra. Det gick så lätt att gå. Det kändes såå härligt.
Bara positiva tankar i min skalle. Å bara det, känns helt underbart!
Allt känns så enkelt då.
Tänker fortsätta njuta av detta nu.
Ha en bra dag!

PS/Börjar en period med "soppor" idag.
Inte för att det "behövs". Utan för att jag bestämt, att när Cilla börjar med sin "förberedelse",
så ska jag "haka på".
Inge fel med soppor. De innehåller ju allt man behöver. Och så himla enkelt!
Passar mej perfekt!/DS. 

Kommentarer
Postat av: Mari

Kul att man har hittat din blogg :).. Ja soppor är så himla lättsamt när man bor själv, och så slipper man ju tänka på va man ska äta till middag :P Kram!

2011-03-17 @ 20:51:34
URL: http://mariwaher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0