SOMMARTID!!

Ja, idag är det dax att "ställa om klockan"!
Har absolut INGEN förståelse inför detta. Måste för tusan vara så enkelt, att låta de vara "en fast tid året om"!!
Jag tycker hela dagen blir "konstig" av detta påhitt.
Å sommar blir det ju ändå.
Jaja, nu är de gjort iaf!

Har för övrigt, inte haft nån bra dag idag :(  TYVÄRR!!
Kroppen känns som om den blivit överkörd av nått. Så himla ÖM i vaden & låret.
Ingen aning om VARFÖR!!
Sen har jag känt mej DOWN
Och så har jag ÄTIT VANLIG MAT & GODIS i helgen!
Så nu står magen i 4 HÖRN & ÄR STINN SOM BARA DEN :(
Men imorron, då TAR JAG NYA TAG!

För övrigt har jag mina funderingar.
Om livet & framtiden!
De "svänger".
(önskade man hade facit, lr åtminstonde nån sorts "garanti"!!)
Fast egentligen borde de vara,
MAN SKA INTE ÅNGRA "DET MAN GÖR", UTAN DET MAN "INTE GÖR"!!

Nu längtar jag till sängen & en god sömn. Och önskar att morgondagen & framtiden ger Glädje & Lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0