Onsdag 30/3

SPECIELL DAG IDAG!!
Ställt väckarn på 07:00. Ska till Stan med Cilla.
Hon har en väldigt viktig "träff" idag. Som är början på "nått nytt"!
Så spännande & intressant.
Önskar DEJ all LYCKA.

Jag fick äran att åka & besiktiga Cillas bil!!
(lite nervös var jag, då den INTE gått igenom nån gång, under den tid hon haft den!!).
DEN GICK IGENOM!!
Så då kunde jag andas ut!

Hämta upp Cilla, Sandra & Sofie.
Sen for vi på Lillänge å handla, vidare mot Ö&B & Willys.
Pengarna rulla!!

Skjutsa hem Sofie & Sandra.
Sen for jag & Cilla hem.
TACK FÖR EN UNDERBAR DAG TILLSAMMANS MED DE BÄSTA
MINA ÄLSKADE BARN.

Kommentarer
Postat av: Sofie F-J

Tack själv :) <3

2011-04-04 @ 16:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0