Oj, Vad det blåser/stormar!!

Huvva!!
Det är ju "vår", men ute låter det som "höst-stormar"!!
(Är det fel på hela världen/klimatet??)
Vädret har varit "vår-likt" ett tag nu. Sol, några grader varmt på dagen, och knappt minus under natten.
Men så kom blåsten!

Idag är det 1 vecka soppa.
Och det går jätte bra. Skönt att det funkar så bra. Och så otroligt lättsamt!
Synd att jag inte känner desamma, när jag äter vanligt.
Men min mage reagerar på nått då, å jag vet inte vad. Den sväller!
Kroppen känns oxå lättare & smidigare, och det känns underbart. Man får mera energi.
Så nu i en HEL vecka, har jag kännt mej mera uppåt, piggare & gladare i sinnet.
Helt underbart!!  

Kommentarer
Postat av: Gustavkaja

Greetings. This site is so full of information

2011-12-21 @ 08:37:07
URL: http://gustavkaja.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0