Ingen bra dag!!

Vaknade alldeles för tidigt i morse, inte bra!
Vet inte varför. 
Troligtvis för att jag hade sån jävla värk!!
(kan vara "baksidan" av all min träning. Lagomt è ju bäst. Å VAD är lagomt!!).
Ingen aning när det gäller mej iaf.
Tog ändå en kort morgon prommis. Gick på OK och bytte broddarna som jag fått av Cilla.
(hon är snäll hon. Vill inte att mamsen ska halka).
Hem, slappa fram till nästa sväng.
Så i mina nya broddar tog jag "lång"-svängen. Idag mötte jag moster Marianne igen. Tog ett kort på henne & mej.
Väl hemma igen så kände jag att "nu har jag iaf gjort mina prommisar",  så då kan ja vara nöjd!
Efter ett par timmars vila, körde jag lite zumba!!
Men hade ingen ORK. Och inte gick det något bra heller. Jag var FÖR TRÖTT!
Undra om det kan vara "detoxen" som gör mej matt & utan ork?
Men tycker inte att det är "så mycket"!
Men men, det lär väl räcka.
Hoppas på bättre sömn inatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0