HELG!

Ja, så var det helg igen!
Skönt!
(fast det kunde varit ännu skönare om man hade jobbat, & va ledig på helgen)!
Men så är det ju inte för mej. Så jag får NJUTA ändå, på mitt sätt.
Denna vecka har varit lite knepig. Jag har varit "daga-vill"!!
Så igår, kom jag på att, "de är ju fredag"!!
Undra varför det är så??
Tiden går ju. Den bara susar förbi. Tyckte det gick fort när barna var små. Men det är inget mot för nu!
Och i takt med tiden, blir man ju äldre. Men vad gör det. Alla tider har sin "tjusning".
Å jag är absolut inte orolig för att bli äldre. (men de skulle va skönt, att slippa bli senil & "ofärdig"!!).
Vill ju klara mej själv & göra massa saker, så länge som möjligt.
Det är så otroligt mycket jag vill göra & se.
Ska försöka göra så mycket som möjligt.
Och inte bara "sitta av" livet. De vore ju trist. Och bortkastat!
Min tid har kanske kommit nu.
Vem Vet!!
Dax att göra nått av drömmar & fantasier.
Ska iaf fortsätta njuta av helgen nu.
Känner ännu av känslan att MÅ BÄTTRE,
å det är såå härligt.
Ha en trevlig Lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0