Allt eller inget!! Varför??

Nu är jag ARG på mej själv!!
Varför??
Jo, för att jag aldrig verkar lära mej, ATT LAGOMT ÄR BÄST! (OCH JAG SKA VARA NÖJD ÄNDÅ!).

Idag har jag gjort på tok för mycket. (för min kropp iaf).
Börja dagen med en tidig prommis.
Vid lunchtid, dax för ännu en prommis. (bäst att passa på. Solen skiner ju!!).
Tvättstugan på eftermiddagen/kvällen.
Passa på att byta i sängen. Duscha någon blomma. Ut med mattorna. Städa av lite på samma gång.
Hade funderat på att "prova åka lite skidor", Så de hann jag oxå med!!
(nya muskler som fick sej en omruskning).
Det känns nu i ryggen, benen & armarna.
Och inte nog med det.
Fick för mej att frosta ur frysen, medans det ännu är minusgrader ute.
Så nu är allt detta gjort, PÅ EN OCH SAMMA DAG!!
Så urbota dumt!!
Och nått som stämmer, Är ju:
"Är Huvve Dumt, Får Kroppen LIDA!!

Önskar mej En God Natt & Sömn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0