15 grader kallt i morse!!

Huvva!
Ja, nu när vi är inne i "5:e årstiden" (vår-vintern).
Då brukar nätterna vara kalla.
Men dagarna brukar vara soliga & fina. 
Och under dagen "tinar & droppar"det. "s.k" dags mejja!
Klart man blir "på bra humör & vill ut", när det ser så fint & härligt ut (genom fönstret).
Glömmer lätt, att det ännu är vinter & kallt!

Fast men rätt kläder & ett gott humör,
så trotsar man lätt "morgon-kylan" och ger sej ut.
För det är otroligt friskt & skönt.
Så härligt!

Idag gjorde Cilla & jag sällskap på en kvälls-promenad.
Inte alltför ofta det inträffar!
Men vi tänkte att vi skulle "möta våren", tillsammans.
Alltid trevligt att umgås med barnen.
Mysigt & trevligt.

Nä, nu dax för sängen.
Sover bort kylan, & hoppas på en vacker dag imorgon.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Kom till mig så vi kan ut å gå :) + att du kan få rädda mina blommor ;)

2011-03-20 @ 20:40:50
URL: http://sfalkjonsson.blogg.se/
Postat av: Sofie

Kom till mig så vi kan ut å gå :) + att du kan få rädda mina blommor ;)

2011-03-20 @ 20:41:54
URL: http://sfalkjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0