Upptäcksfärd

Fred 17/6- lörd 18/6

Sovit "ganska okey".
Lite trångt. Många nya ljud & känslan av att husvagnen gungar!
Vakna tidigt, passa på att gå in på toan, innan alla grabbarna kommer.
Blev presenterad för chefen mfl idag.

Gav mej iväg på cykel. Måste ju se mej omkring. Tänkte "om jag bara kör rakt fram, och sen vänder och kör samma väg tillbaka", så borde jag ju inte komma vilse!
Det gick bra.
Tog en lång prommis oxå. Den blev "lång".
Men jag hitta tillbaka, tillslut!

Fredagsnatten tillbringa vi på hotell,
tillhörande go-hotell-frukost, mums.

Lördag
, är min kära ledig.
Vaknar tidigt. Äter frukosten före 8!
Softar sen på rummet (min kära somnar om!!)
Checkar ut.

Vädret blev bättre, än vad som hade lovats, skönt.
Vi tog en sväng runt Uppsala.
Promenad i parken. Kolla Fyrisån. Islandsbron. Tog en fika. En sväng på stan. In på några affärer. En mjukglass blev det oxå.

Checka sen in på Uppsala-Lgh-hotell,
ska bo där några nätter.

FORTSÄTTER NJUTA & TAR DET LUGNT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0