Tvätten FAST!!

Jävla skit!!

Ja. Jag har ju tvättstugan idag. Hade tvättat klart allt, förutom "tränings-kläderna" som jag skulle tvätta ikväll, efter zumban (som tyvärr blev inställd, fick jag veta, i sista stund,när jag va på väg dit!!).

Jaja. Satte igång 2 st maskiner, och "huxflux" stannar de.
Maskinerna bara slockna!
Å kvar där i, ligger min tvätt. (går ju inte änns att få upp luckan).
Och det värsta är, att dessa kläder ska jag ha med mej imorron, torra!
Skulle ju packa ikväll.
Faan!
Så imorgon får jag hoppas, att allt fungerar, så jag får UT mina kläder!

För övrigt är allt bra.
Fast det går/känns "trögt".
Har så mycket i skallen, så de bara "rullar runt".
(det är nästan, så jag blir lite orolig ibland).
Men men, "det är normalt".
Ha en bra dag,  hoppas morgondagen blir bättre ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0