Tur att INTE alla dagar är så här!!

Usch, vilken skit dag!

Vaknade tidigt. Hungrig. Upp å fika. Kröp tillbaka i sängen (eftersom jag var trött), å somna om.
Gjorde morronprommisen runt 8, tror jag. Det gick trögt. Stelt. Ont. Absolut INGEN ork lr energi, USCH!!

Härligt sommarväder. Varmt & skönt.
Men inte änns det, hjälpte idag.
Helt slut. Trött. Spänd. Å hungrig. Tror jag stoppat nått i mummen hela dagen.
Och trött, sovit 2 (två)!! gånger under dagen. Vad är på gång??
allt har gått segt/trögt idag, BLÄ!

Och inte har jag kunnat "ta tillvara på" det underbara varma sommar-väder vi haft.
En dag som denna, borde man vara UTE hela dagen & bara "va" & NJUTA.


Önskar mej själv en,
God Natt & En Bättre dag imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0