RESEDAGEN!

Har sovit hos Sofie i natt.
Avgång med morgontåget, kl 05:39.
Hade ställt larmet på 04:30. Vaknade 03:30. Steg upp 04:10!!
Tog en dusch, fika lite. Sofie kom upp strax efter 5, så då skjutsa hon mej till tågstation.

Fick en bra plats på tåget. En fristående stol i färdriktningen. Morgontidningen & frukost.
Sen var det bara att avnjuta resan. (tyvärr blev jag lite åksjuk, eftersom jag läste under färden).
Men värst är ju min jävla rygg, som inte klarar av sittningen!!
Så p.g.a. det, så blev resan jobbig.

Väl framme i Uppsala,
blev jag hämtad på stationen av min kära.
Han skjutsa mej till arb.förrådet/där firman är, Och där även husvagnen står.

Så nu sitter jag i husvagnen. Trevlig & mysig.
Men utanför är det ett himla liv & luktar skit!!, just NU.
Undra vad som sker!
MEN DET ÄR JU EN ARBETS PLATS!!

Ska passa på, att lägga mej och vila ryggen ett tag.
Sen blir det spännande å se, Vad denna resa kommer ge.
Ha de bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0