Påbörjar min "mini-semester"

Onsdag 15 juni.

Tog bussen in till stan.
Sofie hämta upp mej utanför sjukan. Vi gjorde stan en sväng. Jag köpte mej ett par skor. Fixa sen nått papper åt Sandra. Tog en "fika" på Edenbos.
Sen åkte vi till fotvården.
Innan vi for hem handla vi till middagen (tacos).
Kaffe, sen ett "städ-ryck"! Vi hjälptes åt. Kul.
Dax för middagsfix.
Efter det, tog vi å fixa blommorna.
Jan kom, skulle kolla på Sofies dator. Passade även på, att "rensa" den gamla.

Ska sova här inatt.
För imorgon tidigt, tar jag tåget ner till Uppsala.
Ska bli så skönt, att komma bort ett tag & se nått annat.
Men nu måste jag försöka sova, ska ju upp snart. (vaknade ju före 5 i morse!!)
NattiNatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0