Första timmarna i Uppsala

Bäst att passa på, när man ändå är på "resande fot"!

Vid lunchtid blev jag hämtad.
Dax för lite kaffe (och budda-bakelse).
Passade på att gå på toan. (För i baracken där "grabbarna" byter om & toa/duschen är, va de INTE så fräscht!)
En kort & snabb blick/visning över närmsta området.
Sen åter till husvagnen. (Å min kära for åter å jobba).

Vädret är fint, och jag kände inte för att ligga på rygg å göra "ingenting".
Så jag tog mej en cykeltur. (kändes lite "vilt" ,att ge sej iväg på cykel. När jag knappt vet vart jag är!)
Men jag hitta tillbaka dit vi hade varit. Gjorde några korta svängar in på ett par affärer. (området ser ut som "Birsta" ungefär).
Så nu har jag sett lite av Uppsala på egen hand, via cykeln. (snurrigt!!)
Fast jag tyckte att jag gjorde det BRA!

Tar nu igen mej. Skönt å vara lat.
Det känns i kroppen/ryggen av allt jag gjort idag.
Ska iväg och handla lite "kvälls & morgonfika" så jag har, OM jag blir sugen.

Sen tänker jag mysa med min kära <3
å bara ta det lugnt!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0