Sol och BAD!!

Vaknade som vanligt för tidigt.
Men vad gör det, när solen skiner och det är varmt & härligt.
Bestämde, att idag SKA JAG HINNA UT I SOLEN, INNAN DE BLIR EN MASSA MOLN!!

Så efter frukost begav jag mej ner på Näset och ut på bryggan.
Här ska stekas!
Tog med mej ett korsord, och bara NJÖT och sola. Härligt.

Cilla kom på eftermiddan. Vi sola & myste tillsammans. Å surra om en massa saker.
Mor & dotter-tid, mysigt.
Vi blev sugna på att BADA. Så vi for till Sjöboda.
Och tänk, Vi doppa oss, Vi simma, de va skönt. (fast "lite" frös vi).
Efteråt stod vi å sola en stund vid bilen, innan det var dax å bege sig hemöver.
Tack Cilla för en trevlig stund <3

(många fina minnen dök upp, för där vid Sjöboda har jag tillbringat många timmar tillsammans med mina ÄLSKADE BARN).

Ni è bara BÄST, ÄLSKAR ER, Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0