Plock, packning & städ!

Ja, det är väl ungefär vad mina dagar (bör) bestå av!
Men, det går trögt!!
Fast idag, har jag faktiskt fått en hel dej gjort. SKÖNT!  (så stolt jag är, över mej själv)

Passade på att be Sandra & Emil om "bär-hjälp" då de ändå var här. (det är ju till att "passa på").
Får man hjälp, så går det fort & enkelt.
TACK FÖR HJÄLPEN! (det var guld värt).

Sen fick jag ju lite mera "hjälp".
Holly var ju här
Men sen blev hon "trött",

Köket + lite garderober fick sej en rejäl "uppfräschning". (undra hur det stavas??).
Känns så skönt!
Så nu är jag mera än nöjd,
DE KÄNNS!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Älskar dig mamma! Du är så duktig! pusss

2011-07-03 @ 22:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0