Ja, Varför ha "semester", när man kan jobba...!!

Inte snällt tänkt eller sagt, Men så är de!!

Ja, min kära for på jobb imorse.
Han har semester från sitt vanliga jobb, men tagit på sej att jobba extra!
(Så ist för att vara hemma, vila & återhämta sig, må gott & umgås. Valde han jobb).
Ajabajja. Men men, så är de ju, När man ska va snäll å ställa upp!!
Puss

Å jag passar på att fortsätta med mitt, måste ju de!
För de jag inte gör, Blir inte gjort!!

Tagit ner massa gardiner på Näset. Ska prova putsa några fönster. Och städa av lite.
Känns skönare, att "städa in sej på en gång", Så det är fräsch tills man kommer dit.

Vi har kört en del saker, så det känns jätte skönt.
Inte allt kvar nu då!

Så till kvällen blir det lgh och till att fortsätta där,
Så de blir till att åka imellan,
å göra det som göras skall...

Önskar mej lycka Till!!

(PS, Imorse var himlen klarblå, sjön låg spegelblank, så jag tänkte "passa på" att sola,
men ganska snart, försvann det fina, så nu è himlen alldeles grå, så de va nog inte meningen,
att jag skulle sola idag!!/DS).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0