Börjar se slutet

Nu har jag plockat, packat, burit & kånkat, städat och stökat så länge & mycket,
så jag è (helt) slut!!
Men som tur är, så börjar jag se slutet på all detta.
Idag tömde jag lgh på de möbler jag inte ska ha kvar. Skönt att det gick så bra. (ska ju ha tur nån gång oxå).
Sen tog jag (näst) sista fönstret oxå, så nu ser man ut (fast jag HATAR fönster-putsning!! Blir aldrig bra).
Tömt & flyttat på frys-varorna.
Lämnat ifrån mej stek-pannan bla.
Förrådet är nästan tomt oxå.

Så den städning som är kvar är,
kyl, frys, några köks-skåp, HELA badrummet + lite övrigt!!
Men men, det börjar närma sej slutet!

SKA BLI SÅÅ SKÖNT!

Nu ska jag ta min ömma kropp, och försöka få några timmars sömn.
Nattinatt
;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0