VITAMINER = Bli Pigg!!

Nu har jag under hela februari intagit "flytande & tablett"-vitaminer + "extra, extra" kick, i form av Chi san!
För att se "om" jag lyckas bli något piggare!!
Har provat Mivi total Flex (massa olika vitaminer i flytande form)
Holistic D (3)-vitamin (tablett)
Chi san (flytande "extrakick")

Inte känner jag något inte :(
Så, beror det på att "det inte funkar på mej"?,
eller är det så,
att jag är så "tom" på vitaminer, så jag behöver längre tid/mera??!!
Vem vet, vem vet??

Så imorron 1:a mars,
kör jag igång med "Root Arctic"!!
Få se om det ger nån "extra kick"!!
Tänkte oxå starta en liten kur, "Detox"
Skadar aldrig, att rensa ur kroppen lite. 

Vill bara bli piggare, få mera energi, känna glädje & ork.
Och sen önskar jag mera sol & värme,
det behövs!
Det blir man ju pigg av,
eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0