Mina första rader i bloggen

Godmorron!
Ligger och drar mej i soffan (har sovit hos Sofie i natt).
Ska vara ett par dagar i stan, umgås med mina älskade underbara döttrar.
Ska försöka "dela upp det", så gott de går! (kan vara svårt att få till det, så att alla blir nöjda!).
Sen har de ju "sina aktiviteter", så de kan vara fullt upp ibland.

Igår hjälpte Sofie mej igång med "min blogg".
Kan ju vara bra att ha en, om man vill "skriva av sig" ibland!
Hoppas kunna "lära mej", så jag kan få till den så jag blir nöjd!
(är ju INTE så hajj på det här med "alla finesser" & konsten att "infoga bild" mm).
Å för de som kan (mina barn bla.), så låter de så enkelt!!
"-Men mamma, de è ju såå enkelt"!!

Sofie har ju ett xbox-spel. Så jag testade ett "tränings-program".
Skit kul & SVETTIGT! (men de è ju meningen de. För då känns ju att man har gjort nått!!).
Lyckades ganska bra faktiskt, (för att vara första gången).
Visserligen "lös de inte grönt hela tiden" = att man gör rätt!
Men va då, Jag rörde ju på mej!!

Jaja, de va allt just nu.
Få se vad dagen mer bjuder på!
Ha en bra dag,
See You

Kommentarer
Postat av: Sofie

Du var jätte duktigt på xbox :) mindre duktig på att få till bilder till bloggen :) Men det lär nog komma:)

<3

2011-02-10 @ 13:43:58
URL: http://sfalkjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0