Grattis x 2 och lite annat!

Ja idag fyller min kära lillebror, 39 år.
Och på samma dag, fyller hans lilla dotter Agnes 5 år. (tur de è på samma dag. Lätt att komma ihåg).
Å stackars lillebror han va ju sjuk idag, på sin födelsedag, trist.

Imorse när jag kika på termometern visade den minus 29,5 grader!!
Bestämde då, att min promenad blev inställd!
(åtminstonde den vanliga långa turen). Så det blev en kortare tripp "runt byn" ist.
Solen sken ju, så mitt på dagen var det "ganska" okey ändå.

Fick för mej att städa då!
Men damsugaren (& skurkäppen) är inget för dåliga ryggar :(
Får så j***a ont av att damsuga.
Blir så less!!

Har mycket känslor & tankar just nu.                                                           
Sånt som rör mej själv.
Om nära & kära.
Framtiden.
Det som varit
Och det som vi inte hann med...
Saknaden & tomheten                                                                                                   

Skönt att jag har mina tre Änglar
ÄLSKAR ER                                                                                                                       
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0