En lång lördag

Å vad det är skönt att vakna. Utan större planer. Utan, bara ta dagen som den kommer.
Göra det man vill & har lust med. De è värt mycket de!
Sandra & Emil har åkt iväg till sin träning & match.
Jag passar på att ta mej ett morronbad, härligt.
Sandra har innebandymatch idag, så jag ska kila iväg och titta på den.
Cilla har kommit in till stan idag. Ska på party hos Josse. Kul att de hittar på nått.
Så jag går dit med ett par skor, som Cilla ska låna av Sandra.
Sandra & jag får en stund tillsammans efter hennes match. Vi äter middag (flygande jakob).
Sen ska Sandra oxå ut på "galej"
Å jag får lördagskvällen för mej själv, å Ta de lugnt & bara må gott!
Trodde jag!!
Strax efter 9-tiden. Då kommer Emil hem. Han har "lag-fest" med fotbollslaget. Och de ska ha "förfesten", här hemma hos Sandra & Emil!
Så jag drar mej undan till deras sovrum. Så "grabbarna" & Sandra och hennes kompisar, får ha sin fest ifred.
Å med såå mycket folk i lgh. Kan jag bara säga, -Att de skötte sej bra. Skit bra!
De va ca.15-20 st. Men de var inge oljud lr stök. Utan bara lite musik & surr.
Vid 23 drog de ut på lokal.
Å jag fick åter tillbaka min lugna lördagskväll!
Nöjd & belåten.
Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0