En fredag i stan

Nu är jag hos Sandra. Så det var i hennes soffa jag vaknade i morse.
Å i natt vaknade jag och mådde lite illa. Undra om det kan vara "vatten-parasiterna"!!
Kan ju räcka med att jag borstar tänderna i vattnet.

Idag är det bättre väder. Sol, men ganska kallt.
Vi tog en prommis till IcaMaxi för att handla inför helgen.
Friskt, men skönt.
Sen gick vi på Sammurai och åt lunch-buffe, gottigott!
(tror jag åt för 2!!). Proppmätt blev jag iaf.
Vilade lite efter lunchen.
Åkte sen ut till Sofie med bilen. Den ska få stå där över helgen. (så man slipper flytta runt den, pga. datumpark.)
Niklas & Sofie skjutsa mej tillbaka.
Hjälpte Sandra med maten.
En semla fick jag oxå.
Tog sen en lugn & stillsam hemmakväll, skönt.
Har lagt upp lite bilder på fb oxå. (premiär för mej).
Jo, jag har ju gosat me Holly oxå, Mys-missen.
Natti! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0