Dagen börja inge bra!!

När det är riktigt illa, Ja då är det inge bra!!
Å så var det i morse, Usch!
Kände mej småförkyld när jag vaknade.
Ont i huvudet, Täppt i näsan, Stel i bröstryggen, Öm i hela kroppen.
Tappa lusten för de mesta.
Gjorde mina räkningar oxå, å då sjönk humöret alldeles!
F**n, att man aldrig kan få göra nått skoj för pengarna ist!
Så denna lördag blev piss.
Pyjamasen va på till långt in på eftermiddagen.
Men va gör de, Inte ett skit!!
Bestämde mej till slut, att dra på mej tränings-kläderna & köra ett Zumba-pass,
Å vad skönt det kändes sen, Härligt!!
Så resten av dagen, blev betydligt bättre.
De gillar jag ;)
Så nu ska jag Nöjd & belåten krypa till sängs
GoNatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0