Vilken hemsk dag!!

ALL ENERGI BARA FÖRSVANN............

Fast det är ju INTE så konstigt!!

Har inte sovit bra på flera nätter nu.
Eller rättare sagt, vaknat före kl.05, å det är inte bra.
Ingen återhämtning/kroppen ÖM!

Sen har jag så mycket som jag planerat in, städ/ränna både "hit & dit", fixa & stöka.
Men jag måste VERKLIGEN SLUTA HA SÅDANA "KRAV" PÅ MEJ SJÄLV & SAKER JAG TÄNKT GÖRA,
för hela mitt liv, blir bara SKIT AV ALLT DETTA!
Som jag "känner" att jag skulle vilja ha, så går det inte att få till.
För då skulle jag varit tvungen att vara frisk & pigg, för att orka med allt detta.

SÅ NU,
HUR DET NU SKA GÅ TILL,
MÅSTE JAG LÄGGA NER ALLA PLANER &
BÖRJA SLÄPPA PÅ KRAVEN!


TA DAGEN SOM DEN KOMMER, NJUT, LEV & MÅ GOTT.
OCH FRAMFÖR ALLT,
"TÄNKA PÅ MEJ SJÄLV"!!
LIVET ÄR FÖR KORT, FÖR ATT "SLÖSAS" BORT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0