Till stan med Cilla

Först lite sovmorgon.
Idag är Cilla ledig. Hon hade ärenden till stan, så jag hängde på.
Först ut på Frösön, hämta plankorna, som Sandra skulle låna.
Sen ut på Lillänge.
(å "vem" av alla i hela världen, är just där. Mitt framför ögonen på mej!! Jo, den som jag minst av allt vill se/träffa, just nu).
Träffa Sandra & Emil en kort sväng sen. Det var trevligt.
De kolla lite kattsaker, De ska ju ta tillbaka Holly snart. Hoppas det går bra.
Cilla handla, skor & byxor.
Jag handla lite oxå, fast jag INGET skulle ha!! (onödigt & bortkastat).
Sen handla vi lite mat (åt en korv på Willys).
Trevlig dag tillsammans med dotra i stan, mysigt.
Å sen hemfärd. Jag körde. Såg bakändan på en älg, huvva.

Tog en kvällsprommis på 1 timme, skönt. Sola oxå.

Har gjort nått idag, som jag absolut INTE trodde jag skulle göra igen!!
Men "tack vare" situationen, så är jag tvungen. HATAR DET!!

De va nog allt för idag.
Sänder en SUPER VARM & GO HÄLSNING TILL MINA TJEJER,
ÄLSKAR ER, PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0