Soffpotatis

Ja de fina "nicknamet" fick jag idag!!
Å de stämmer ju, tyvärr!!
Har inte gjort många "knop" nu, sen i måndags.
Har ju mina anledningar. Men jag borde rycka upp mej!
Läget är ju "som det är", och inget som går att göra "ogjort"
Utan nu är det så här.

Jobbigt. Trist. Ensamt. Tomt. Meningstlöst.
BORTVALD & ÖVERGIVEN!
Ja,släpper man fram känslorna, så känns de piss!!!!!!!

Har idag (trots allt), damsugit, diskat & varit ut på en promenad.
Skönt att komma ut. Gick en bra sväng. Tyvärr var det snorhalt bitvis, inge kul alls. Spände mej, å fick ju ont såklart. Tog å sola & ett bad på kvällskvisten.
Varmt & skönt. Längtar nått enomt till sol & värmen.
Längtar tills jag kan åka iväg på nån semester. Vet inte när, men jag ska!.

Äter på tok för mycket onyttigt nu.
Beror på tillståndet & tillgången. (inge bra, med en massa julkakor tillhands då!!).

Dax å bädda & krypa ner/på soffan.
Imorgon kommer en ny dag.
Hoppas på en bättre sådan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0