Några händelserika dagar

Ja, torsdag morgon efter frukost börjar vi våran färd hemöver, med mellanlandning i S-svall.
Och där blev jag kvar.
(å mina kära for hem, sedan vidare mot stan. för att vara barnvakt).
Jo, jag skulle köra hem Sandras bil. Men den läkte kylarvätska. Och jag ville inte köra hem i mörkret, så jag bestämde mej för att sova över.
Sandra & jag gjorde en sväng till Birsta, skulle shoppa lite. (inte jag, men jag handla iaf!!).
Sen hem till Sandra & Emil. Första gången jag hälsa på dem där, i S-svall.
(vi dela på 1 rum + kök/toa).
Sandra måla & vi surra en massa.
Mysigt & trevligt.
Jag passa på å bada, de har ju badkar. Härligt.
NattiNatt.

FREDAG!
Steg upp samtidigt med Sandra. Hon börja 7, på Fresks. (kakla en monter).
Jag tog bilen, och börja hemfärden. Lite nervös, ifall vattnet skulle rinna ut, å de skulle bli nå strul. Men allt gick bra. Skönt!
Hemma vid halv 10.

Advents-pynta!
Ner med gardiner, upp med nya.
Städa.
Pappa kom å fika, å surra.
Fram med stakar & stjärnor (och som vanligt, massa som inte funka!!).
Men innan kvällen, så hade vi (jag & mina kära), fått till det ganska fint & "juligt"!

En sväng till Cilla.
Hjälpte henne att färga håret.
Sen kom hon ner en sväng till oss på kvällen. Kolla idol.
Å sen,
NattiNatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0