Mot staden för en massa....

(Inatt har jag inte sovit många timmar, fattar INTE vad som è felet!!).

In mot staden, har massa saker på schemat idag
Först, träff med Mia (sj.gymn). Genomgång av hela min problematik, med värk & resten...
Mycket prat, å lite övningar.
SKA ta det lugnt. Börja med 20 min. "bollövningar" & bäckenbotten. (är ju "kärnan" som ska tränas upp).
Ska köra det, fram till nästa möte.
Sen en shopping-tur på stan. (gick dåligt, ingen inspiration, träffa Niklas tjej).
Efter det, klippning.
Å sen en "date" med bror, på Edenbos å "en gofika". (alltför sällan "VI" träffas å surrar på tumanhand).
Blev mest prat om pappa, och julen.
Och efter det, så tog stora julshoppingen fart!! (skojja bara).
Nått fick jag iaf handlat.

Jag tycker inte om idèn, med att handla julklappar :(
(men nästan alla handlar, å lika många, för pengar de egentligen INTE har!!)
Så Himla DUMT!!

Väl hemma. Totalt slutkörd.
Ser fram emot,
Lugn & ro!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0