JULAFTON

JULAFTON 2011

Vaknade tidigt i stugan. En annorlunda känsla infinner sig.
Men tillsammans med mina älskade tjejer och min bror hans familj & pappa. Så blir det bra.
Snöat & blåst hade det gjort, så mina tjejer fick börja med att skotta fram bilen.
Sen for vi ner till farmen.
Vi åt julgröt, sen gick "barnen", Lotta & Mats ut.
Efter de hade varit ute & åkt pulka, så for vi till stugan för att byta om, inför julafton.
Åter till KalleAnka, fika.
Sen fixa Mats & Lotta maten, vi åt. Massa gott.
Tomten kom, och därefter julklappar.
På kvällen drog vi oss tillbaka till stugan.
Öppnade mera julklappar.
TACK MINA ÄLSKADE BARN, FÖR EN FIN & MYSIG JUL.

ÄLSKAR ER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0