Hatar väderomslag!!

Ja, och det beror på att kroppen helt protesterar!

Allt blir ju piss. Ena dagen kallt, nästa dag + grader. Blåst, snö, fuktigt, rått mm mm!!
Och så denna halka som uppstår.
Den sabbar ju allt. Man kan ju knappt gå. Man spänner sig, även fast man försöker slappna av.
Och halka man till, ja då è de kört!!

Har iaf gått i två dagar nu. Inte så långa promenader, men en sväng blev det. Och det känns skönt. (inte i kroppen då!!, men de blir väl bättre).

Var till läkarn idag, ville bara kolla & "dokumentera" min klumpiga halk-vurpa, i Tallin. Handlederna fick sig en smäll, ömmade bra i några dagar. Men sen blev det bättre. Fast nu har det kommit tillbaka :(  Så jag tyckte de var lika bra, å ha en läkare som kolla, så nu finns de dokumenterat.
Sen fick jag ta några prover!! Varför vet jag ej. Men vi kom in på mina övriga värk, så de var väl nått han skulle kolla. Kan ju vara bra!

Funderar på att köra ett pass yoga ikväll. (måste komma igång!).
All motion & "må bra saker", är ju färskvara! Bara å köra på!! REGELBUNDET!
Om man vill ha nått resultat, så de så!
Känns bra när de är gjort iaf.

Inne slipper man ju iaf dåligt väder, och dåligt väglag!!
Kämpa på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0